Ezzel a kék Sierrával nehezen haladok. Egyszerűen hol idő, hol kedv nem volt a szétszedéséhez. Leginkább a kedv hiányzott. De tényleg, annyira utálom, hogy nem tudom megtalálni a hibát. Pedig már annyian ültek konzíliumot felette, hogy az komédia (a teljesség igénye nélkül a névsor egy része: Novoth Tibi, Stump Bandi, Csikós Zsolt, Ágó Béla). Csak hát eddig mindenki a beindított motort hallgatva, a blokk körül fülelve, illetve elmondás alapján próbálta meg megfejteni a rejtélyt. Most viszont végre belenéztünk Varaga Zolival a szelepfedél alatti világba.
Én tényleg nem értem ezt. Múltkor a Kakuszival nagyon sok energiát beleraktunk, hogy oszcilloszkóppal megpróbáljuk megfejteni, honnan jön a hang. Erre most kiderül, hogy semmi, de SEMMI nem stimmelt? Hogy a tudományos igényű műszeres analizálásunk egy fabatkát sem ér? Én ezt nem hiszem el.
De komolyan, érdemes még egyszer felidézni, mi mindent és milyen alaposan néztünk és mertünk meg:
Most akkor ott tartunk, van egy biztos pont, hiszen ez a mostani felfedezés megkérdőjelezhetetlenül biztosnak tűnik. De tényleg ez a kopogás okozója? Akárhogy is, a további megbontást nem úszom meg, repülhetnek a vezérműtengelyek és a hidrotőkék.
Ha még nem tettétek, iratkozzatok fel a YouTube-csatornánkra, lájkoljatok minket Facebookon, és kövessetek Instagramon is!
Az ilyen szívatásokat nem tudja megelőzni, de jól jöhet, ha tudod, hogy használt autó vásárlás előtt itt lekérdezheted a kiválasztott autó kártörténetét. Mivel a Totalcar.hu a kedvenc autós magazinunk, egyértelmű, hogy ezt a szolgáltatást fogjuk használni.
Te sem hagyhatod szó nélkül!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.