Lidl akkus kerékkulcs teszt – meglepetés és kerékkulcs-tuning
2019/10/03 SipiÚr

Lidl akkus kerékkulcs teszt – meglepetés és kerékkulcs-tuning

Van egy furcsa vonzalmam a kerékkulcsok iránt. Több is van otthon, és mindnek nagyon örültem, mikor megvettem. Talán ezt nevezik kerékkulcsofíliának. Amikor az első levegős kerékkulcsom meglett, úgy éreztem, szintet léptem, most már úgy szerelhetek, mint a profik. Aztán kiderült, se az olcsó kerékkulcs, se a kompresszor, se a légtömlő nem elég combos a minőségi ütvecsavarozáshoz.

Aztán vettem egy 12 voltos, szivargyújtóról működő csattogós kulcsot. Amit soha a büdös életben nem vásároltam volna meg, ha nem látom Karottánál, ahogy hibátlanul cibálja le a szétdriftelt kerekeket. Gagyi volt ránézésre, de egész komolyan összegyógyult csavarkötéseket is megoldott. Szerettem. Lehetett vele robogó variátort, autó futóművet, szóval mindent szerelgetni. Aztán egyszer szembe jött a Lidl 12 voltos kerékkulcsa. Nagyon sokszor vettem már jó cuccot a Lidlnél, gondoltam, ez is az lesz. Hát, nem volt – annyira nem, hogy visszavittem, kenjék a hajukra. Ennek a tesztjét itt, a Totalcaron megtaláljátok.12_voltos.jpg

Aztán Makk Gabi barátom mesélt a saját 220 voltos kerékkulcsáról, ami – meglepetés :) – szintén a Lidlből származott. Kipróbáltam. Aztán az első adandó alkalommal vettem egyet. Mert az esetek 80 százalékában olyan helyen szerel az ember, ahol van a falban kettőhúsz, és tényleg, nagyon sokszor segített szorult, összerozsdásodott, mozdulni nem akaró helyzetekben. Ennek a gépnek a tesztjét itt olvashatjátok.konnektoros.jpg

Aztán tavasszal totalcaros kollégám, Papp Tibi kipróbálta a Lidl 20 voltos, akkus kerékkulcsát, a PASSK 20-LI A1 fantázianevűt. És, hát, nem volt elragadtatva tőle. Több csavarral nem bírt, és a nyomaték-beállító funkciója haszontalan volt. Ugyanakkor a teszt nyomán megszületett a kerékkulcs/ütvecsavarozó gép téma egyik legfontosabb olvasói levele, amit mindenképpen érdemes elolvasni, sok félreérést tisztáz.img_2593.JPG

Mivel a 12 voltos gép esetében jól látszott, hogy sajnos van szórás, Parkside gép és Parkside gép közt komoly különbség tud lenni, úgy döntöttem, beszerzem magamnak ezt a gépet a mostani akcióban, és kipróbálom. Ráadásul most 22.222,- forintra olcsították – gyanúsan jó vételnek tűnt.img_2596.JPG

Mivel azt mondják, a géphez adott csavarkulcsoknál sokkal jobbak a külön megvásárolható, felnivédő betétes króm-molibdén csavarkulcsok, egy ilyet is bedobtam a kosárba(4.000,- Ft), a kettő együtt még mindig olcsóbb, mint pár hónapja a gép magában.img_2600.JPG

Hogy hogyan teljesített a gép? Érdemes megnézni a videót. Ugyanis nem csak önmagában teszteltük, de összemértük a tudását egy durván negyvenezer forintos, papíron 50 Nm-rel erősebb géppel. Ez sem a profi gépek árszintjén mozog, ugyanakkor már nagyon sokszor bizonyított, több pályanapon, sok tucat kerék le- és felszerelését oldotta meg csuklóból.img_2602.JPG

Az igazi tanulsága a tesztünknek talán nem is az, hogy megéri-e az árát a Lidl kerékkulcs. Hanem az, hogy a króm-molibdén dugókulcsok minden fillért megérnek, gyakorlatilag a kerékkulcs-tuning legfontosabb eszközei. Nagyságrendekkel hatékonyabbá tesznek minden gépet, az embernek leesik az álla, mekkora a különbség a gépekhez adott kulcsok és a króm-molibdének közt.

Ha érdekelnek a hasonló tesztek, szeretnél autósimogatásról (szerelés, karbantartás, ápolás) olvasni, iratkozz fel a blogra, lájkoljad a Facebook-oldalunkat és iratkozz fel a Youtube-csatornánkra!

 

Itt a vége! Tetszett? Oszd meg másokkal is! Megosztom facebookon
lidl barkács unboxing parkside

Te sem hagyhatod szó nélkül!

A bejegyzés trackback címe:

https://autosimogato.blog.hu/api/trackback/id/tr5115189618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása