Ha makacs a mocsok, jöhet a koszradír!
2020/02/09 SipiÚr

Ha makacs a mocsok, jöhet a koszradír!

Tudod mi az a koszradír? Egy véletlen. Az anyagát eredetileg hő- és hangszigetelésre használták, de aztán valaki rájött, hogy a mikroporózus melamin hab bitang jól tisztít. Reménytelennek tűnő koszokat is leszed olyan problémás felületekről, mint például a műszerfal vagy ajtókárpit, matt és recés műanyag burkolatok. A kis mélyedésekbe úgy bele tudja magát enni a hosszú évek mocska, hogy szinte semmivel nem jön ki. 

Amikor már a háztartásban található összes kemikáliát kipróbáltad, jöhet a koszradír. Én most a mentőautó motorháztetejénél jártam így. Az évek alatt megrepedezett a fényezés legfelső rétege, a kis repedésekbe meg beleült a kosz. Próbáltam általános tisztítószerrel, hideg zsíroldóval, de még dörzsis szivacsra öntött súrolószerrel is. Sőt, háztartási sósavval is. Aztán polírozógéppel és polírszerrel is. És semmi nem használt.repedesek2.jpg

De mivel ismerem a koszradírt, és nem félek használni, nem adtam fel a dolgot. És naná, hogy megint kiszedte a koszt. Mindet. Mindenhonnan. Érdemes megnézni a videót, kérdés nélkül fehéríti ki az apró árkokat.sonax-tisztitoradir.jpg

Miért nem rögtön koszradírral kezdtem? Mert lusta vagyok. A koszradírral rendesen kell dörzsölni a felületet, egy motorháztető meg azért elég nagy darab lemez. szerettem volna megúszni az izzadást. És hogy a koszradírozás elég volt-e a gépháztetőnek, hogy szép legyen? Fenéket. Ha ilyen mélyek a karcok, csak a durvulás segít. Vagy az újrafényezés. Szóval jöhet egy kis durvulás.Legközelebb. 

Itt a vége! Tetszett? Oszd meg másokkal is! Megosztom facebookon
veterán autó barkács kosz mentőautó szerelés transit karc fényezés mágikus youngtimer autósimogatás filléres neppertrükk koszradír

Te sem hagyhatod szó nélkül!

A bejegyzés trackback címe:

https://autosimogato.blog.hu/api/trackback/id/tr8215465420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása