Több hétnyi karantén után is simán indulta Sharan, bevitt a műhelybe, de este már nem indult. Csinált már ilyet, asszem kétszer, vagy háromszor, de akkor pár perc után beindult, és nagyon sokáig nem produkálta újra a hibát. Akárhogy is próbáltam, nem sikerült lelket verni belé, közben rám sötétedett, így aztán mentővel indultam haza. Riasztottam is Kakuszit, hogy ha másnap van egy kis ideje, jöjjön, mert bevetés van, valami villanyászati gebasz van.
Gyakorlatilag pénzben alig kifejezhető az anyagi ráfordítás, amiből megoldottuk a problémát, de az biztos, hogy ha valahol távolabb üt be a ménkű, meg az embernek lövése sincs, hogy kezdjen neki a hibakeresésnek és -megoldásnak, jöhet a tréler, a szervizbe szállíttatás, a hibafeltárás és egyebek költségei. Így lehet egy filléres hibából sok tízezres kiadás n(külföldön akár százezres nagyságrend is).
Egy biztos, ha TDI vagy PDTDI motoros autónál ilyen hibával találkozik az ember, nagyon nagy eséllyel a 109-es relé lesz a bűnös. A bátrak (és akik tudják, mit mivel kötnek össze) ilyenkor egy darab vezetékkel zárják az áramkört, a kevésbé bátrak meg eleve egy tartalék 109-est visznek magukkal mindenhová, hogy akár a tengerparton, a napon üvöltő családdal a háttérben is ki tudják cserélni.
Te sem hagyhatod szó nélkül!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.