Legutóbb ott tartottunk a szívatós Sierrával, hogy miután minden utángyártott, de vadonatúj hidrotőkét visszacseréltem a minden bizonnyal gyári, kb. 200 ezret futottakra (amiket egyenként, nagyon alaposan megtisztítottam), és bár minden kétséget kizáróan mind tökéletesen felkeményedett, a motor még mindig kopog.
Megkértem Kakuszi Zolit ismét hozza el a villamosmérnök legjobb barátját, az oszcilloszkópot, és nézzük meg ellenőrzésképpen, most honnan halljuk a zajt. A videóban megmutatjuk azt is, hogyan tudsz egy egyszerű csavarhúzóból audio-diagnosztikai műszert csinálni. illetve egy furcsa jelenséget is igyekeztünk lefilmezni – időnként, pár perc alapjárat után füstöl az első gázadásnál a motor. Se nagy terhelésre nem dobott füstpamacsot, se motorfékre nem borította kék füstbe a kocsi mögötti területet. De hol kerül be olaj az égéstérbe/kipufogóba? Miért csak időnként? A vadonatúj dugattyúgyűrűk nem tömítenek? Vagy a vadonatúj szelepszárszimeringek? Látunk-e valamit, ha befogjuk a kipufogót?
Kérdésből egyre több van, de a végső válaszhoz csak lassan közeledünk…
Iratkozzatok fel az Autósimogató YouTube-csatornájára, dobjatok egy like-ot Facebookon, és kövessetek minket Instagramon is!
Te sem hagyhatod szó nélkül!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.